твоята гледна точка
Всички големи наддават за 1 млн. лв. за експресната реклама на цифровизацията
Автор Vnews, добавено на 05.11.2013 година, в категории: Вести, Коментари (0)

След като държавата даде досега над 17 млн. лв. за реклама на цифровизацията, която имаше спорен ефект, във втората, „експресна“ поръчка, която трябва да разпредели още 1 млн. лв. между печатните медии в рамките на по-малко от месец, участват всички големи в бранша. Сред тях са медийния и рекламен бос Красимир Гергов, който спечели първата поръчка, Красен Кралев, Марин Батков, Владимир Денев.

 

Предвижда се рекламата да е насочена към най-уязвимите групи – социално слаби и хора с увреждания, които получиха безплатни декодиращи устройства. Сега с прости думи трябва да им бъде обяснено как да свържат сами устройството. Аналоговата телевизия обаче беше спряна още на 30 септември и не е ясно защо държавата смята, че тези хора продължават да чакат да научат именно от вестниците как да направят това.

 

Общо седем кандидати подадоха оферти, стана ясно при отварянето на предложенията в Министерството на транспорта. За сравнение при първата поръчка участниците бяха само два консорциума.

 

Заради по-малкия обем на поръчката този път кандидатите предпочетоха да играят самостоятелно. Така оферти подадоха „Аргент 2000“ ООД, „Рекламен маркет“ ООД, „Маг Адвъртайзинг“, „Грейн адвертайзинг“, „Бранд Ню Айдиъс“ и „Прима“ АД. Единственото обединение е регистрираното по Закона за задълженията и договорите дружество „Медии за цифровизация“, зад което стои Красимир Гергов, стана ясно от оставения контакт за кореспонденция, който е на рекламна агенция „Крес“.

 

Бъдещият изпълнител ще бъде избран чрез икономически най-изгодната оферта, в която цената и техническото предложение са с еднаква тежест – 50:50.

Поръчката е на стойност 833 333 лв. без ДДС. Средствата се дават за медийна информационна кампания в поне шест печатни издания с национално и регионално покритие. Във вестниците ще се публикуват информационни карета до 15 декември, когато изтича крайният срок за изпълнение на поръчката.

 

Плановете на транспортното министерство са най-късно до края на месеца изпълнителят на поръчката да е ясен.

 

В предната рекламно-разяснителна кампания най-много пари на данъкоплатците отидоха за клипове по телевизиите – 8.4 млн. лева. За серията „Ама как бе, младеж, как да го свържа“ БТВ получи 2.9 млн. лв., ТВ7 – 2 млн. лв., Нова ТВ – почти 2.5 млн. лв., Диема фемили – 685 573 лв., БНТ1 – 209 514 лв., Нюз7 – 137 148 лв.

 

Във вестниците сумите бяха значително по-скромни – общо 1.3 млн. лв., като лъвският пай от средствата отиде за свързаните с Делян Пеевски „Монитор“ – 293 514 лв., и „Телеграф“- 221 052 лв.

 

За реклама на цифровизацията по радиото бяха похарчени скромните 98 869 лв.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

Hot News

Единствено махането на акциза за домашната бира успя да обедини депутатите

Предложената от финансовото министерство промяна в данъчните закони, станала известна като донос-бонус, отпада. Според нея трябваше да се дава бонус от […]

 

Комисията по земеделието, храните и горите прие на второ четене промени в Закона за тютюна, тютюневите и свързаните с тях изделия, […]

 

Градусите обаче няма да са толкова високи, колкото през миналата. Без режим на водата, добри прогнози за реколтата
Към 8 […]

 
 

към началото