твоята гледна точка
Коли за 3,5 млн. лв. се продадоха на Grand auto 2
Автор Vnews, добавено на 21.10.2013 година, в категории: Бизнес, Коментари (0)

С добра равносметка приключиха участието си в третото издание на изложението Grand Auto вносителите, които представиха последните модели на 26 марки от Европа, Азия и Америка.

Тази година най-голямото авто шоу по Черноморието показа ясна тенденция за по-подготвени за покупка клиенти, които знаят, че това е моментът за максимални отстъпки. Във Варна пристигнаха и сключиха сделки и купувачи от Шумен, Добрич, Силистра, Дулово, Търговище, Русе, Разград. Това наложи Grand Auto 2013 като по-предпочитано от Пловдивския панаир място за запознаване с автомобилите, тест драйв и покупки за хората от Северо-Източна България.

Повечето изложители съобщиха за по-високи продажби в сравнение с предишните две години – и като брой продадени коли, и като обща сума. Най-голям брой сключени сделки постигнаха марките Renault, Dacia, Citroen, Peugeot – общо 29 автомобила. Най-голям общ приход реализира вносителят Мото-Пфое. Общо на Grand Auto 2013 бяха продадени коли за 3,5 млн. лв.

 

„С прекрасни впечатления сме от изложението – обобщи Живко Георгиев от Ауто Експрес ООД – вносител на Renault /Dacia. – Тази година, за разлика от предишните две, имаме реални резултати и висока посещаемост през всички дни. И това е само върхът на айсберга. Предстои до края на годината да завършим още сделки, по които сме започнали работа в Grand Mall.“ Двете фирми, които представят френския концерн Renault – Ауто Експрес и Алианс  Ауто Варна, успяха да продадат 11 автомобила. Тази година френските марки се радват на сериозен интерес. Също 11 е броят на сключените сделки за Citroen от вносителя Автомотор Варна. А Peugeot, представяна от София Франс Ауто -Варна,  продаде 7 автомобила.

С много добри впечатления от салона е и Александър Велчев от Бултрако моторс – клон Варна, новият дилър на Honda. „Доволни сме, че успяхме да привлечем вниманието към мотоциклетите – сподели той. – На огромен интерес се радваше нашият симулатор, който даде възможност на посетителите да усетят как се кара мотор в най-различни ситуации.“ Имаше и продажби на мотоциклети – една посока, в която изложението може да се обогатява.

 

„Доволни сме от потока на хората, които преминаха през дните на шоуто – заключи Цветил Петров от Мото Пфое. – Имахме сериозни разговори, а не само посетители за гледане и снимки. Хората дойдоха вече информирани от нашите реклами и търсеха съвсем определени показатели, както и отстъпките, които бяхме огласили. Смятам, че нашият успех се дължи на разнообразието, което предлагаме на клиентите – и като брандове, и като ценови сегменти – от малките градски коли на Ford през Volvo до Land Rover, Range Rover и екстравагантния  Jaguar.

Участниците посочиха, че за успеха на Grand Auto 2013 са допринесли и преференциалните лизингови условия, предоставени само за срока на изложението. Официален лизингодател на мащабното авто събитие беше УниКредит Лизинг, а официален застраховател ЗАД Армеец.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

Hot News

Радев даде мандата с предупреждение, че вече е дискредитиран и е по-добре Денков сам да се откаже
Само Народното събрание решава какво правителство да избере, отвръща му академикът
Но ако толкова се […]

 

Президентът Румен Радев връчва втория проучвателен мандат за съставяне на правителство. По конституция той отива при втората по големина парламентарна група […]

 

След първоначалният шок и ужас от разговора на измамниците, идва ред трезво да помислим какви са вариантите. Според мен те винаги […]

 
 

към началото