твоята гледна точка
Виваком нагло тероризира клиенти! Виновни и отговорни все няма
Автор Vnews, добавено на 30.08.2013 година, в категории: HotNews, Коментари (0)

Терор над клиенти си позволява  „Виваком“ във Варна, а потърпевшите са с отрязан достъп да сезират контролно звено или наподобяващо такова в рамките на компанията.

Преди 2 седмици лоялен клиент на оператора, който ползва интернет и телефон на „Виваком“ от 10-ина години, решава да ползва услугите на компанията и в следващите 2 години – с оптичната версия на телевизионния и интернет сигнал, които многократно са рекламирани лично по телефона на клиента и са описани като върха на качеството.

Следва посещение на място от екип техници, които разпъват кабели из нароченото за включване в оптичната мрежа жилища, със закъснение установяват, че липсва задължително за целта съоръжение в сградата, прибират си багажа и изчезват. С уговорката за „връзване“ друг път. Без да се интересуват, че осигуряването на човек вкъщи по подаден от Виваком ден и час е проблем.

Следва нова среща – след няколко дни. Пристига друг екип техници, който реже и хвърля кабели къде ли не, връзва рутер и приемници към заявените телевизори и напуска имота. Междувременно клиентът прочита договор, който техниците носят, и подписва. Няколко дни по-късно обаче се оказва, че телефонният план се фиксира с допълнителен анекс. Изпратен по куриер. Предложеният в анекса абонаментен план е различен от този, който Виваком през централата си за частни клиенти 123 е предложил на клиента. Клиентът отказва да подпише анекса, обажда се на 123 с молба да прослушат разговорите, в които е правено предложението за оптичния пакет и зачаква. Чакането обаче е пробито от нов проблем. Няколко часа след отказа за подпис на анекса за стационарен телефон, абонатът се оказва без телевизия. Позвъняването на 123 е прието от оператор, който настоява клиентът да открие несъществуваща бяла кутийка, скрита някъде в имота му. Нежеланието на клиента да се прави на следово куче операторът приема за отказ за съдействие и насрочва посещение на техници в имота на другия ден. Техниците идват. Пускат телевизията и два часа след излизането на екипа от имота в него отново няма телевизия. Но няма и интернет. Следва ново позвъняване на 123, опит на оператор по телефона да наставлява абоната кой кабел в кой изход да вкара и пр. Резултатът – тв и интернет няма. Следва обещание за идване на техници в петък между 11 и 12.30 часа. След което спира и стационарният телефон в имота. И това, последното се оказва фатално, тъй като в петък – 30-и август, техници не идват, а от 123 обясняват, че никой не е отговорил на стационарния телефон и това е причината екипът да подмине адреса.  Без да го интересува никой, че стационарният телефон не работи. И без да има значение фактът, че всички уговорки за посещение на адреса – за монтаж на новото оборудване и за техническите екипи са правени на мобилния телефон на клиента…

На това, ако не му се вика терор, здраве. И никой не е отговорен. Всичко е за сметка на клиента, който плаща за недоставена услуга. И няма дори към кого да адресира искането си за справедливост и цивилизовано отношение.

И всичко това ще продължава дотогава, докато компании от този тип не бъдат вкарвани всекидневно в комисията за защита на потребителите и в съда. Където да носят отговорност за безотговорното си отношение и поведение към клиентите, които осигуряват заплатите на бездушните ченовници-роботи, базирани в колцентровете.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Бизнес

В Министерството на туризма е създадена организация до 10 дни да бъдат изплатени близо 18-те млн. лева по Втората хуманитарна програма […]

 
Властта

Изплащането на пенсиите през юни чрез пощенските станции ще бъде по стандартния график – от 7 до 20 юни, съобщиха от […]

 
Здраве и красота

Ново проучване, проведено от Университета в Сидни, разкрива, че редовната физическа активност може да намали риска от диабет тип 2, дори […]

 
Жълто

Предстоящият филм за „Барби“ на Грета Гервиг е изисквал толкова много розова боя по време на създаването си, че е изчерпал […]

 
 

към началото