Във връзка със започването на строително-ремонтни работи по варненския бул. ”Сливница”, от 25 април (четвъртък) 2013 година по булеварда ще бъде въведена временна организация на движението в участъка между бул. ”Ян Хунияди” и ул. ”Ген. Колев”. Предвижда се докато трае ремонтът в отделни участъци от трасето да бъде въведено двупосочно разминаване на моторните превозни средства в едното платно.
Временната организация на движението ще стане причина да бъде променено разписанието на тролейбусния транспорт във Варна. От 25 април 2013 г. ще се преустанови обслужването на тролейбусна линия № 82 в отсечката между бул. „Ян Хунияди“ и ул. „Вяра“. Останалите две тролейбусни линии с номера 83 и 88 ще обслужват гражданите сутрин до 8.30 часа и вечер след 17.30 часа. В дните, докато трае ремонтът, движението на тролейбусния транспорт във Варна ще бъде преустановен в интервала от време между 8.30 и 17.30 часа.
Тролейбусите по линия № 83, комбинирана с линия № 82, както и тролейбусите по линия № 88 след спирка „Армейска” ще се движат по бул. „Трети март”, след това по ул. „Вяра” и от спирка „Дом Младост” ще обслужват спирките по обичайния си маршрут към централната част на Варна.
Движението на моторните превозни средства и автобусите от градския транспорт по бул. „Сливница” няма да бъде преустановявано, но ще се извършва в условията на двупосочно разминаване в едното платно. Засега маршрутите на автобусите остават непроменени.
Служебният кмет на Варна доц. Христо Бозов и ресорният му заместник Богдан Караденчев обещаха движението по „Сливница“ и „Владислав“ да бъде организирано така, че да не се затлачи градът, докато вървят ремонтите на двата основни за трафика градски булеварда.
Дни преди официалния пуск на „Владислав Варненчик“ стана ясно, че технически грешно решение е причината по прясно ремонтираното трасе да се оформят локви, опасни за шофьорите след дъжд. Според Караденчев се търсели варианти за изправяне на грешката, за да не се компрометира основният ремонт на булеварда. Гаранционният период на новия асфалт, съобразен с температурните амплитуди, ще е 3 години. В този период, ако цъфнат дупки или коловози, отговорност носят фирмите-изпълнителки и отстраняват гафовете за своя сметка.
Споделете текущата публикация: