На Димитър Бербатов беше възложена престижната задача да продава билети за тежката, но суперинтригуваща домакинска серия на „Фулъм“ до края на полусезона. Не че такива има в изобилие. „Котиджърс“ са избрали българина за рекламно лице на кампанията за срещите с „Ман Юнайтед“, „Ливърпул“, „Арсенал“, „Челси“ и КПР. Един фен на „Фулъм“ не може да мечтае за повече – мачове с най-силните плюс дерби с комшиите от „Лофтъс роуд“. Цените на пакета за възрастни започват от 359 паунда (445 евро) и стигат до до 469 (582 евро). Не е евтино, но от маркетинговия отдел на „Фулъм“ правят силен ход благодарение имената на съперниците и със сигурност билетите ще свършат за часове.
В Италия пък продължават да дъвчат темата с Бербо. Спортният директор на „Юве“ Джузепе Марота разкри пред клубните акционери, че „просто са направили услуга на „Фиорентина“. „Знаехме, че българският играч е на пазара и временно това привлече нашия интерес. Веднага се свързахме с неговите агенти, но разбрахме две неща: че той никога нямаше да отиде във „Фиорентина“ и че желанието му е да отиде при своя бивш мениджър (б.а. – Мартин Йол). Всичко трая около един час – няколко телефонни разговори и нищо неучтиво спрямо „Фиорентина“. Реално намесата ни помогна на ръководството на „Виола“ да не стане за смях. Те бяха подготвили тържествено посрещане на Бербатов, а той никога нямаше да дойде“, коментира шефът на „Юве“.
Споделете текущата публикация: