твоята гледна точка
Аграрното министерство дава 600 хил. лв. за реклама сред млекопроизводителите
Автор Vnews, добавено на 21.08.2012 година, в категории: Вести, Коментари (0)

Министерството на земеделието и храните е готово да даде 600 хил. лв. без ДДС за информационна кампания за начините за подпомагане на сектор „Мляко“ по Програмата за развитие на селските райони. Обществената поръчка е обявена в регистъра на Агенцията за обществените поръчки и срокът за набиране на офертите изтича на 10 септември.

На практика по това перо са използвани малко от парите – получени до момента са едва 46 млн. лв. Средствата, предвидени за подпомагане на млекопроизводителите по тази програма до края на 2013 г., са 94 млн. лева от общо заложени за целия период 140 млн. лева. Към 1 август 2012 г. фермите за производство на сурово мляко от различните категории, които биха могли да се възползват от парите, са над 116 хиляди, съобщиха от аграрното министерство след запитване на „Дневник“.

В началото на август стана известно, че министерството е дало 100 хил. лв. без ДДС за изработване на страници на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. в социалните мрежи Facebook и Twitter. Парите за популяризиране на програмата в социалните мрежи, както и тези за информационната кампания сега, са от бюджета на министерството по линия на Техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

Сега министерството търси изпълнител за организиране и провеждане на информационна кампания за българските производители от сектор „Мляко“, които да бъдат запознати с възможностите и начините на подпомагане по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

Освен организиране на семинари за млекопроизводителите, от изпълнителя се изисква да създаде цялостна концепция на кампанията, да изготви дизайн и да публикува всички материали за печатните медии (рекламни карета и PR публикации), да изготви дизайн, да отпечата и разпространи рекламно-информационните материали, необходими за обезпечаване изпълнението на дейността, да изготви и разпространи рекламен спот за кампанията в местните електронни медии (радиа и/или регионални телевизии).

Продължителността на поръчката е 18 месеца, тоест след края на 2013 г., а програмният период е 2007-2013 г.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

Hot News

Светли Вторник е вторият ден след Великден. За всички нас той е първият работен ден след плавниците. Въпреки това е добре да знаем какво можем и не можем да правим според […]

 

Папа Франциск е починал в 7:35 часа в понеделник в своя апартамент Каса Санта Марта, съобщиха официално от Ватикана.

Най-вероятната причина за […]

 

Православната традиция поставя началото на Светлата седмица с втория ден на Великден, а това е време, в което се прославят светите […]

 
 

към началото