твоята гледна точка
Брад Пит стана моден дизайнер за „Бриони“
Автор Vnews, добавено на 09.04.2021 година, в категории: Жълто, Коментари (0)

Холивудската звезда Брад Пит вече освен рекламно лице, е и дизайнер за италианския моден бранд „Бриони„, съобщи британското издание на списание GQ.

Колекцията по дизайн на суперзвездата е лимитирана и включва няколко модела, каквито самият Пит предпочита да носи.

Изданието припомня, че Брад Пит стана лице на колекцията пролет/лято 2020 на римския бранд „Бриони“ и се появи ослепително елегантен на червения килим на церемонията за наградите Златен глобус миналата година във вълнен смокинг на италианските дизайнери.

Колекцията „BP Signature“ включва костюм, спортно яке от кашмир, късо яке без подплата, кашмирен пуловер с поло яка, памучна бяла риза, смокинг от кадифе и вълнен панталон.

Последните три облекла всъщност са копие на моделите, с които актьорът се появи на церемонията за наградите Оскар миналата година.

„Беше огромно удоволствие да работя с Брад Пит за създаване на колекцията „BP Signature„, каза творческият директор на „БриониНорберт Щумпфл.

„Създадохме нещо удобно, леко и гъвкаво, без да жертваме стила и изискаността. Красотата на колекцията е в нейната гъвкавост, като се оставя пространство на мъжа Бриони сам да избере как да носи моделите“.

Всеки от моделите носи подписа на Брад Пит освен запазения знак на „Бриони„.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Стар автопарк и без въздушна линейка – така изглежда оборудването на Планинската спасителна служба. На фона на това до дни се очаква обществената поръчка за медицински хеликоптер да бъде обявена. Това […]

 

Жълт и червен код за силни магнитни бури в следващите дни обявиха от Националния институт по геофизика, геодезия и география – […]

 

80% и повече от хората трябва да придобият имунитет, за да стигнем до колективния. Едно положение, при което толкова много хора […]

 
 

към началото