Повечето жени са на мнение, че трябва да редуцират количеството храна, което приемат, за да се разделят с нежеланите килограми. Едва ли някоя дама си представя, че ако се храни като своята половинка, може да отслабне именно по този начин. Според диетолога Джим Уайт обаче жените успешно могат да се разделят с излишните килограми, ако „ядат като мъж“.

Експертът е на мнение, че дамите трябва да залагат на бирата, вместо на коктейлите и на пълномаслените храни, вместо нискокалоричните такива. Пред списание Fitness Уайт той споделя кои са насоките, характерни за мъжката диета. Позовавайки се на изследване от Университета в Торонто, диетологът твърди: „Хората, които спазват ограничителни диети, са по-склонни да преяждат преди да започнат хранителния режим, както и след като го завършат“.

Джим Уайт вярва, че белтъчините, въглехидратите и мазнините са от ключово значение за продължителното отслабване. Според него протеините съдържат хранителни вещества, които са жизненоважни за загубата на тегло. Те също така помагат за по-продължително усещане за ситост. Ето защо веганите и вегетарианците трябва да добавят повече бобови култури и ядки към диетата си.

Диетологът съветва жените да предпочетат бирата пред коктейлите, тъй като тя съдържа по-малко захар, но за сметка на това засища повече. Макар че като цяло мъжете отслабват по-бързо от жените, заради по-високите нива на тестостерона, дамите трябва да обърнат внимание и на тяхното хранене.

Още по темата

Характерно за господата е, че те се хранят по-често от жените, което поддържа техния метаболизъм висок и балансира нивото им на кръвна захар. Друг съвет на Уайт е да пиете много вода, защото по този начин ще поддържате високи енергийните си нива. Това е важно както за тренировките, така и заради факта, че умората кара човек да яде повече.

Седемте съвета на Джим Уайт как да се храните като мъж:

1. Яжте повече месо – протеините от пържолите и рибата съдържат хранителни вещества, жизненоважни както за отслабването, така и за тренировките. Освен това протеините ще ви накарат да се чувствате по-сити за по-дълго време. Вегетарианците и веганите следва да добавят повече бобови култури и ядки към диетата си.

2. Сменете коктейла с бира – коктейлите са пълни със захар, която тялото превръща в мазнини. Светлата бира съдържа по-малко захар и засища.

3. Избягвайте нискокалоричните храни – в тях липсват мазнини и протеини, които всъщност ви засищат. Те обаче могат да съдържат допълнително захар, с което се компенсира липсата на мазнини.

4. Яжте по-често – това помага да поддържате метаболизма си висок и да балансирате нивата на кръвната си захар.

5. Консумирайте качествени съставки – яжте ястия, които могат да се похвалят с балансирани пропорции на протеини, въглехидрати и мазнини.

6. Пийте повече вода – тя „убива“ умората, като по този начин намалява възможността да огладнеете и ви помага да имате повече енергия за тренировки.

7. Не спазвайте ограничителни диети – вместо това превърнете даден здравословен режим на хранене в начин на живот.