твоята гледна точка
Имейлите смачкаха социалните мрежи
Автор Vnews, добавено на 31.01.2014 година, в категории: Любопитно, Коментари (0)

Рекламните кампании с имейл съобщения са много по-ефективни от тези в социалните мрежи. Това сочи наскоро проведено проучване на анализаторската къща McKinsey & Co., цитирано от Еntrepreneur.com. Според информацията електронната поща е 40 пъти по-ефективна при набирането на клиенти, отколкото хилядите постове, които предприемачите публикуват във Twitter и Facebook.“

Ако се чудите защо търговците са склонни да ви заливат с електронни писма, обяснението е много просто: методът работи“, отбелязват от McKinsey & Co.От самата поява на социалните мрежи, когато много хора предвиждаха светлото им бъдеще, съществуваха защитници на класическия имейл, като основен начин за официална връзка с клиентите. Още през 2009 г. различни анализатори споделяха мнението, че електронната поща е първата и най-голяма социална мрежа в света.

Защо сайтове като Facebook и Twitter все още не могат да изпреварят електронното писмо по ефективност? Според McKinsey & Co. около 91% от американските потребители използват имейлите си ежедневно. Нещо повече, бързите поръчки на стоки чрез електронната поща са цели три пъти повече от продажбите, които се реализират с помощта на социалните мрежи, а средната стойност на всяка поръчка е с около 17% по-висока.Разбира се, всичко това не означава, че търговците трябва да ни бомбардират с безкраен спам.

Рекламните агенти изпипват всяка част от изпратения до потенциални клиенти имейл – от полето Subject (от англ. – тема) до графичното съдържание на самото съобщение и структурата на прикачените файлове. От McKinsey & Co. коментират, че това е добра практика, стига повече хора да разберат, че не е важно да привлекат вниманието на клиента за кратко, а да го задържат и насочат до момента, в който той извърши самата покупка. Експерти смятат, че този метод може да увеличи ефективността им с до 25%. Не трябва да забравяме и мобилните устройства, тъй като според McKinsey & Co. 45 на сто от изпратените писма в момента се отварят чрез смартфони и таблети.

Според анализаторите от Forrester през миналата година в САЩ са били изпратени рекордните 838 млрд. рекламни писма като през 2014 година те ще носят с 20% повече приходи, отколкото са носили през 2013-а. Ето защо търговците се опитват да създадат “лична” връзка с всеки един от адресатите си.

Най-добрите имейли са персоналните. Онлайн магазинът Gilt Groupe например е разработил 3000 вариации на писмата, които всеки ден изпраща до потенциалните си клиенти. Всяко едно от тях е съобразено с интересите на получателя, като моделът е базиран на поведението на съответния човек в сайта, историята на продуктите, които той е разглеждал, както и миналите му покупки в сайта. Инфраструктурата, която стои зад подобно софтуерно решение, е доста сложна и скъпа, но инвестицията си заслужава. За съжаление, с нарастването на мейлите ще нарастват и спам съобщенията, които също задръстват нашите пощенски кутии.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Приближаването на висшето образование до нуждите на пазара на труда продължава за втора поредна година. Безработицата сред висшистите намалява, заплатите им нарастват, като все повече от тях си намират работа по […]

 

Слушай Манолова: Край на даването на фирми на клошари, за да се бяга от работниците

Работниците на фалирали предприятия […]

 

Всички осиновители на деца до 5 г. ще имат правото на една година високоплатен отпуск по майчинство от 1 юли 2018 […]

 
 

към началото