„Гугъл“ ще преустанови политическите реклами на всички свои платформи от 14 януари, след насилието през миналата седмица в Капитолия, според имейл до рекламодатели, видян от „Ройтерс“.
В имейла се казва, че действието е предприето „след безпрецедентните събития от изминалата седмица и преди предстоящата президентска инаугурация“.
Според него “Гугъл“ планира да запази тази политика поне до 21 януари, деня след встъпването в длъжност на Байдън, предаде Фокус.
Компанията отмени временната си забрана за реклами, свързани с изборите, която влезе в сила след затварянето на избирателните секции на президентските избори в САЩ и имаха за цел да ограничат дезинформацията и други злоупотреби на платформите му до 10 декември
От там заявиха, че сега разширяват ограничената версия на политиката си за „чувствителни събития“, която е била в сила, след като протестиращите щурмуваха Капитолия на 6 януари.
В изявление „Гугъл“ заяви, че „временно преустанови всички политически реклами в допълнение към всякакви реклами, отнасящи се до импийчмънт, инаугурация или протести в Капитолия на САЩ“.
Споделете текущата публикация: