твоята гледна точка
Джей Ло стана лице на италиански моден гигант
Автор Vnews, добавено на 14.01.2020 година, в категории: Жълто, Коментари (0)

Джей Ло позира в първата си рекламна кампания като лице на „Версаче“, облечена в емблематичния джънгъл принт.

След като закри дефилето през септември миналата година, вече съвсем очаквано Лопес си извоюва позицията като лице на известната марка.

Тогава тя облече подобрената версия на роклята, която й осигури всички погледи на наградите „Грами“ преди 20 години.

Сега за кампанията пролет/лято 2020 Джей Ло позира в още по-различна версия на модела – под формата на костюм.

Освен него на снимките, които певицата сподели, я виждаме облечена в две секси черни рокли със златисти елементи, както и в червена мини рокля, перфектна за парти, пише „Слава“.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

“Трябва да намалим размерите на тази голяма тревога, която е правилна, не трябва да се подценява, но все пак трябва да поставим заболяването в необходимите рамки – от 100 заболели 80 […]

 

Втора грипна вълна се задава в България. Това предупреди на брифинг проф. Тодор Кантарджиев, директор на Националния център по заразни и […]

 

Отлагателен период от 2 години, за да бъде въведено задължителното предучилищно образование за 4-годишните деца в цялата страна. Това предвиждат промените […]

 
 

към началото