твоята гледна точка
Край на ангелското шоу на Victoria’s Secret
Автор Vnews, добавено на 02.08.2019 година, в категории: Жълто, Коментари (0)

Разходките на ангелите на Victoria’s Secret по модния подиум остават в историята. Това стана ясно, след като манекенката Шанина Шайк обяви, че популярното ежегодно шоу на компанията няма да бъде проведено през 2019-та. Все още свиквам с тази мисъл, защото всяка година по това време обикновено тренирам като Ангел,  намигна красавицата пред австралийското издание на The Daily Telegraph. Слухове, че Victoria’s Secret изпитва затруднения с логистиката около голямото си ежегодно ревю се появиха още през месец май. Тогава компанията заяви, че търси алтернативни на телевизията медии, за да излъчва свои събития. Последната година в своеобразен техен домакин се превърна канала ABC, който отчете рекордно нисък рейтинг. Иначе казано, шоуто бе изгледано от едва 3,3 милиона души. Цифрата е драстично по-малка от рейтинга на ревюто от 2017 г. – 5 милиона зрители, като и тогава това бе приет като „рекордно нисък интерес“ от страна на публиката.

„Модата е бизнес на промяна. Трябва да еволюираме и да се променяме, за да растем. В тази връзка, решихме да преосмислим традиционното си шоу на Victoria’s Secret. От 2019 г. натам ще се фокусираме върху създаването на динамично съдържание и друг тип събитие, което ще достига до нашите потребители на платформи по начин, по който ще надскочим границите на глобалната дигитална епоха“, се казва в писмо, изпратено от изпълнителния директор на L Brands (собственик на Victoria’s Secret) до екипа на компанията.

Мнозина модни експерти отвъд Океана пък виждат възхода на ерата #MeToo, като причина за срива на модния бранд. Според сайта Fastcompany продажбите на Victoria’s Secret спадат все повече, като старт на това са дали именно първите обвинения в сексуално насилие срещу големите играчи в шоубизнеса през 2017 г. Оттогава се следи и драстичният спад на рейтинга на телевизионното излъчване на голямото ревю, като преди заветната година шоуто е събирало над 6,6 милиона души пред екрана. Нещо повече, компанията беше намесена и в скандал, свързан с трафик на хора. Причина за това стана връзката на Victoria’s Secret с Джефри Ъпстейн, който е плащал на модна агенция за това да му набира малолетни момичета за сексавантюри. Проблемът се корени именно в отношенията на агенцията с модния бранд, който продължава да наема манекенки от нея.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

В Областна дирекция на МВР във Варна e създадена организация за подготовката и произвеждането на избори за кметове и общински съветници на 27 октомври, съобщиха от полицията.

На тел. 112 се приемат […]

 

64 свободни места са обявени за целодневен прием в детските ясли във Варна за класиране на 22-ри октомври, съобщиха от дирекция […]

 

Времето ще е прекрасно до изборите. Ще е слънчево и топло, максималните температури ще са от 21 до 26 градуса, а […]

 
 

към началото