твоята гледна точка
За да са добре в училище, давайте на децата домакински задължения
Автор Vnews, добавено на 23.04.2019 година, в категории: Здраве и красота, Коментари (0)

Децата, които мият чиниите и помагат в чистенето, се справят по-добре в училище, защото стават по-самоуверени, а с това и по-общителни и щастливи, съобщи в. „Дейли мейл“.

Когато не помагат в къщи, те са с до 30 процента по-недоволни от живота, твърдят педиатри, изследвали почти 10 000 деца в началното училище.

дете домакински задължения
iStock/Getty Images

„Успокояващо е да установиш, че традиционни възпитателни практики, като участието в домакинските задължения, допринасят за развитието на детето“, казва ръководителят на изследването д-р Елизабет Уайт от университета на Вирджиния.

Екипът е анкетирал 9971 деца на възраст около девет години и е сравнил резултатите в училище, включително по четене, математика и природни науки, нивата им на компетентност и броя на домакинските задължения, които изпълняват в къщи.

Резултатите показват, че колкото повече домакински задължения има едно дете, толкова по-уверено е то в себе си и толкова по-добър е успехът му в училище.

Вероятността да са с ниска самооценка е с 27 процента по-голяма за децата, които много рядко помагат у дома. Такива деца с 24 процента по-често не успяват да установят връзка с другите.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Чистката в БСП започва от конгреса, съобщава “24 часа”. Това стана ясно след заседанието на Националния съвет в събота, на което трябваше да се одобри съставът на ръководството на най-висшия червен […]

 

86 са новодиагностицираните с коронавирусна инфекция лица през изминалите 24 часа. За последното денонощие са направени общо 2 915 PCR теста. […]

 

Да се преизчислят всички пенсии, отпуснати до 2015 година, е една от идеите, които се обсъждат в момента за повишаване на […]

 
 

към началото