твоята гледна точка
Отварят безплатни телефони за недоволни клиенти по курортите
Автор Vnews, добавено на 15.03.2018 година, в категории: Бизнес, Коментари (0)

Комисията за защита на потребителите/КЗП/ отваря виртуални приемни в курортите край Варна през сезона, пише Труд. От телефонните кабини в комплексите туристите могат да звънят безплатно и да подават сигнали, посочи регионалният директор на КЗП Христо Милев. По време на Великденските празници и в началото на лятото инспекторите ще проверят първо дейността на хотели и ресторанти, хванати в нарушения през миналия сезон.

Тогава най-честите оплаквания от румънски, германски и наши туристи са били заради неработещи климатици, нехигиенизирани стаи и места за почивка и предлагани услуги, които се разминават с платената цена за тях. В тези случаи апелираме потребителите да се обърнат първо към хотела и ресторанта и на място да предяват претенции, коментира още регионалният шеф на КЗК.

Икономическият университет във Варна беше домакин на кръгла маса, организирана от Центъра за качество на стоките и потребителска защита в партньорство с Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и КЗП във връзка със Световния ден на потребителя 15 март.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Цялото съоръжение по проекта за реконструкция на бул. „Левски” ще бъде готово напролет
заради изникнали обстоятелства, които няма как да бъдат пренебрегнати. Това заяви във варненския ефир на Дарик главният архитект Виктор […]

 

Над 12 хиляди ученици са отпаднали от училище само през последната учебна година въпреки механизма за задържане на децата в училище. […]

 

ще бъде ветровито. Ще духа умерен, временно и силен вятър от запад – северозапад. Облачността ще е променлива, след обяд ще […]

 
 

към началото