твоята гледна точка
Отварят безплатни телефони за недоволни клиенти по курортите
Автор Vnews, добавено на 15.03.2018 година, в категории: Бизнес, Коментари (0)

Комисията за защита на потребителите/КЗП/ отваря виртуални приемни в курортите край Варна през сезона, пише Труд. От телефонните кабини в комплексите туристите могат да звънят безплатно и да подават сигнали, посочи регионалният директор на КЗП Христо Милев. По време на Великденските празници и в началото на лятото инспекторите ще проверят първо дейността на хотели и ресторанти, хванати в нарушения през миналия сезон.

Тогава най-честите оплаквания от румънски, германски и наши туристи са били заради неработещи климатици, нехигиенизирани стаи и места за почивка и предлагани услуги, които се разминават с платената цена за тях. В тези случаи апелираме потребителите да се обърнат първо към хотела и ресторанта и на място да предяват претенции, коментира още регионалният шеф на КЗК.

Икономическият университет във Варна беше домакин на кръгла маса, организирана от Центъра за качество на стоките и потребителска защита в партньорство с Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и КЗП във връзка със Световния ден на потребителя 15 март.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Електронният прием за детските градини във Варна стартира на 20 април, в 10:01ч. Първото заявление е регистрирано в 10:02ч. През първия половин час са по електронен път са подадени 556 заявления, […]

 

Със средства от бюджета на Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира основният ремонт на виадукт „Звездица“ при 2-ри километър на автомагистрала „Черно море“, […]

 

Дигитални пръстови отпечатъци на притежателите да съдържат задължително всички лични карти на гражданите на ЕС, пише “24 часа”. Предложението е на […]

 
 

към началото