твоята гледна точка
В здравната каса заработи система за управление на клиентопотока
Автор Vnews, добавено на 05.02.2018 година, в категории: Вести, Коментари (0)

Електронна опашка вече улеснява гражданите при посещението им в РЗОК – Варна. Новата компютърна система премина успешно тестовете и работи от няколко дни, като основната идея е въвеждането на по-добър ред и бързина при обслужването на гражданите. В зависимост от услугата, която търсят в Здравната каса, посетителите се снабдяват с билет с пореден номер в зоната за изчакване, а автоматична система ги кани чрез информационен дисплей и звуков сигнал в съответния офис и на съответното гише. Обслужващите компютри в офисите са оборудвани със система, която позволява да бъде повикан следващия клиент с билет, без за това да се губи време.

Системата за издаване на билети с номер и оповестяване на клиенти има 8 работни места – по 1 в офисите №102 и №110, 2 работни места в офис №109 и 4 работни места – в офис №104.

Новата система е въведена за 7 вида услуги:

  • Прием на заявителни документи (деловодни услуги);
  • Заверка на рецептурни книжки;
  • Заверка на протоколи за скъпоструващи лекарства;
  • Получаване на протоколи;
  • Заверка на тест-ленти;
  • Издаване на уникален код за достъп;

Консултиране на граждани за здравните йм права



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Нотариусите ще бъдат задължени да докладват в общините какъв данък е платен за всяка сделка с недвижим имот или моторно превозно средство. В 7-дневен срок те ще трябва да уведомят какъв […]

 

За първи път през октомври повишението на цените на пшеницата в края на лятото се отрази чувствително върху инфлацията, която на […]

 

България няма да участва на песенния конкурс Евровизия. Поне в следващото му издание, което трябва да се проведе в Израел. Това […]

 
 

към началото