твоята гледна точка
4 грешки при диетите
Автор Vnews, добавено на 26.07.2017 година, в категории: Здраве и красота, Коментари (0)

Когато искаме да отслабнем, почти винаги избираме драстична диета, неефективна тренировка… Резултатите се постигат трудно или изобщо не се случват. Отчаяни решаваме, че трябва да си направим пиршество с любимите ни храни.

След това не само, че не изглеждаме по-добре, но се чувстваме зле. Дамите винаги са по-нетърпеливи и в желанието си да постигнат красива фигура, допускат грешки, които им пречат в отслабването. Кои са те?

Пропускате закуската си

Всяка жена, която го прави ще намери поне три причини, с които да се оправдае, че пропуска първото и най-важно хранене за деня. Не забравяйте, че гладът няма да ви помогне да свалите излишните килограми.

Здравословната закуска ни осигурява всички необходими хранителни вещества, за да функционира организмът ни както трябва през целия ден. И не, чаша пресен сок не се брои за закуска. Започнете вашите сутрини с протеини и фибри. Яйцата и препечената филийка пълнозърнест хляб са най-лесни за приготвяне сутрин.

Не обръщате внимание на макроелементите

Диета с ниско съдържание на въглехидрати, протеини или мазнини не е особено ефективна в редуцирането на телесното тегло. Ще загубите няколко килограма, но това няма да е устойчиво, а в дългосрочен план е нездравословно.

Лишаването на тялото от необходимите хранителни вещества ще повлияе върху енергийните ви нива. Не забравяйте, че не всички въглехидрати са вредни за консумация. Добавете в менюто си сложни въглехидрати.

Те се намират в пълнозърнести хлябове, трици, зеленчуци и плодове. Избягвайте прости въглехидрати, които се съдържат в сладкишите, захарните напитки, рафинираните хлябове и други.

Протеините също са много важни за вашата диета. Разумните количества протеини в диетата спомагат за ефективното сваляне на излишните килограми и „хранят“ мускулите, което е важно, ако се занимавате със спорт.

Добавете към менюто си яйца, риба тон, пилешко месо, леща и други. Разбира се трябва да внимавате с консумацията на протеини, тъй като излишеството се съхранява като излишни мазнини.

„Награждавате се“ след тренировка

Спортували сте един час или повече, доволни сте от себе си, но на път към дома решавате да хапнете парче пица, сандвич… Според проучване възприятието на хората за физическата активност играе роля при консумирането на храна след активността.

Тези, които намират упражненията за забавни и интересни, консумират по-малко количество храна от хората, които възприемат упражняването като „работа“ и следователно търсят награда. Награждаването с нездравословни храни само ще забави процеса на отслабване.

Не внимавате с размера на порцията

Колко често проверявате етикетите на храните, които консумирате? Такива, които са с ниско съдържание на мазнини, калории, захари, глутен, ви изкушават, нали? Независимо от етикета, винаги трябва да имате предвид размера на порцията, която консумирате.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Заплатите на заместник-министрите и началниците на кабинети на министрите ще бъдат увеличени, след като правителството прие нов начин за определянето им, съобщава онлайн изданието на в. „24 часа“.

Досега заплатите на хората […]

 

Хубавото време ще продължи до края на седмицата. Ще има повече слънце, с температури над 20 градуса. Това показва средносрочната прогноза […]

 

„В някои администрации се извършват истински безобразия – не може гражданин, който иска да подаде сигнал, да трябва да плати такса […]

 
 

към началото