твоята гледна точка
Рекламираме вино през телефона
Автор: Монитор, добавено на 03.06.2017 година, в категории: Бизнес, Коментари (0)

Български производители ще могат да рекламират виното си през телефона. Това ще стане след като бъде въведен специален QR-код към етикетите на вината. Това обясни Красимир Коев, изпълнителен директор на Агенцията по лозата и виното. Той поясни, че през него потребителите ще могат да получат повече информация за сорта, годината на производството, място, вкусовите качества, както и от къде може да закупим дадения продукт.

По думите му предложението е българско и ще бъде предложено за обсъждане на извънредна асамблея на Международната организация по лозата и виното.

Според него нововъведението може да бъде факт до края на следващата година, когато отново ще има конгрес на световната организация.

Коев посочи, че с кода производителите ще стана разпознаваеми в целия свят. Експертът заяви още, че до края на годината се прогнозира България да изнесе 30% повече вино. Това ще е е ефектът на проведения у нас Световен конгрес по лозата и виното, а очакванията са през следващите години количествата да се удвоят. По отношение на конгреса стана ясно, че

 

са приети 22 резолюции, които ще бъдат интегрирани в законодателството на всички държави, каза още проф. Моника Кристман, председател на международната организация.

По отношение на българското предложение за QR код тя коментира, че това е изключително интересна идея. Самите потребители търсят нова информация и все повече се интересуват, а това е един добър начин за получаване на информация, каза тя.

В световен мащаб производството на вино достига 275 млн. хектолитра, съобщи изпълнителния директор на организацията Жан-Мари Оран.

По думите му все повече държави в света се занимават с производство на вино. Относно консумацията той добави още, че тя е около 240 млн. хектолитра всяка година.

Оран заяви, че в последните години се наблюдава интересна тенденция, а именно, че се променя начина на потребление. По-рано виното е било част от ежедневното меню на хората, а сега тези потребители постепенно изчезват и обясни, че все повече се пие случайно и най-вече по време на отдих и почивки.

Също така консуматорите пиели по-малки количества, но пък предпочитали по-качествени вина.



Споделете текущата публикация:

Коментирай





Ако коментарът ви не е на кирилица няма никакъв смисъл да натискате този бутон!
Не го правете и ако не сте напълно съгласни с тези правила!



Реклама

advert-vnews1

Hot News

Завършилите средно образование и приетите във висше учебно заведение младежи трябва да платят здравните си осигуровки през лятото сами, заявиха от Националната агенция за приходите за Дарик.

„В периода между завършването на […]

 

През следващото денонощие атмосферата над страната ще се задържи неустойчива и отново ще има краткотрайни валежи, гръмотевични бури и градушки, на […]

 

През нощта и в неделя времето ще се задържи неустойчиво, облачността ще е по-често значителна, предимно купеста и купесто-дъждовна. Из цялата […]

 
 

към началото